Продам автономку Webasto DBW2010 12V (мокра)

Продам автозапчасти

Модераторы: stas, Мановар, Чивас, vit, кацык

Правила форума
ПРАВИЛА РАЗМЕЩЕНИЯ ОБЪЯВЛЕНИЙ

ДАННЫЙ РАЗДЕЛ СОЗДАН АДМИНИСТРАЦИЕЙ ФОРУМА ДЛЯ РАЗМЕЩЕНИЯ ЧАСТНЫХ ОБЪЯВЛЕНИЙ...

1. Тема сообщения должна содержать цель его размещения: "продам, куплю, обменяю, подарю...." и краткое название предмета.
2. В сообщении обязательно должна быть указаны: цена (касается объявлений "продам"). место продажи (область, район, город), а также номер телефона автора объявления. Фото должны быть выложены по требованию потенциального покупателя.
3. "UP" сообщения разрешается не чаще одного раза в неделю.
4. Если товар продан, сообщите об этом в той же теме, она будет удалена или закрыта.
5. Объявления хранятся в разделе 70 дней, после истечения этого срока удаляются.
6. Объявления размещенные с нарушением этих правил могут быть удалены без разъяснения каких либо причин.
7. Администрация форума не несет ответственности за содержание объявлений.

ЗАПРЕЩЕНО:

- любые объявления, связанные с нарушением законов Украины.
- размещение объявлений о продаже предметов, приборов и пр. оборудования запрещенных, согласно действующего законодательства.
- флуд, флейм (загрязнение форума сообщениями не несущими полезной информации), а также создание тем-клонов (одинаковых тем)
- продвижение своей темы вверх путем добавления мусорных сообщений. Мусорными считаются все сообщения топикстартера добавленные в течении 7 дней после исходного, за исключением ответов на вопросы форумчан.

при нарушении правил подачи объявления будут удалены без предупреждения

Запрещено вставлять ссылки на коммерческие сайты в любом виде без договоренности с администрацией

Продам автономку Webasto DBW2010 12V (мокра)

Сообщение Andriy_O » 10 окт 2019, 11:30

Продаю цей дивний пристрій, що пропрацював у мене на авто більше 7 років без проблем,
до цього ставив іншу автономку, то там трохи грався.
Використовуючи автономку, я на своєму Те3сі їздив на роботу і возив дітей у садочок і школу в любу погоду цілий рік. Нійбільші простої - це відпустка і то .... :-)
Це версія автономки вантажного автомобіля, в якій було замінено моторчик на 12 В,
тобто тепер вона 12 В. А також доповнена певними фішками.
Автономка використовувалась на дизелі, але за технічними характеристиками може працювати і на бензині і на керосині (на керосині тестували).
В комплект входить.
1. Котел з блоком керування та необхідними сенсорами.
2. Пульт керування з таймером.
3. Додатковий бак (алюміній), що поповнюється від обратки двигуна з хомутами кріплення
4. Додатковий фільтр.
5. Зовнішній підігрів палива з реле керування.
6. Додатковий радіатор пєчки салону (2 чи 3 ряд) з мотором і краном у власному металевому корпусі (MB).
7. Помпа (прокачування охолоджуваної рідини по системі і автономці).
8. Реле керування 2 пєчками в салоні (основної на лобове і додаткової в салоні)
9. Шланги, хомути і трійники для підключення (врізання) в систему охолодження.
10. Шланги для підключення (врізання) палива.
11. Кабелі для електричного підключення (в тому числі клавіши додаткового підігріву).

Можливо ще щось забув. Скажу так, знято власноруч з свого авто, яке продавав, а покупець не оцінив даний пристрій.
Стояв цей набір на VW T3 на моделі Doka де є гарний бардак, але можливо поставити і на інші моделі, якщо гарно організувати ящика для автономки, оскільки вона досить об'ємна.
Гарно підійде до вантажних авто з 12 В системою. Як вже писав, з невеликим переобладнанням можливо і на 24В
Даний комплект встановлював теж власноруч, тому за необхідності можу проконсультувати по варіантам встановлення.
Знято кілька місяців назад в повністю робочому стані з робочого авто. Пересів на легкове авто, ставити нема куди.

Пояснення.
Автономка, як кажуть "мокра", в моєму випадку врізалась в систему охолодження в шланги пєчки салону (лобового).
В нормальний зимовий період, до 15-20 морозу, по таймеру запускається автономка гріє систему охолодження. При нагріванні до 40 спрацьовує додатковий датчик і через реле вмикає 2 пєчки (салону і лобового), якщо вони були попередньо налаштовані на відповідні режими
(краніки і перемикачі швидкості). Це відбувається десь за 10-15 хв. Далі ще 5 хв і маємо розтале лобове і теплий салон.
Далі вся моя сім'я пакувалась включаючи немовля і могли їхати, тобто мав вже навіть розтале лобове (сніг і лід злітають, бо лобове майже вертикальне,
шкрябав дуже рідко).
Якщо на дворі більше 20, а Ви (до цього був я) не впевнені в якості дизельного пального, то необхідно перед ручним запуском автономки підігріти паливо і форсунку. Це дві клавіши. Чекаємо якийсь час (5-10) і запускаємо автономку. В процесі роботи вимикаємо підігрів форсунки (якщо горить, то й сама нагрівається), а почекавши ще трохи і підігрів палива (тут вже на власний розсуд).
З екстремальних режимів - рекорд який пам'ятаю -35. Прогрів, завів, поїхав без проблем, а от кермо й гальма були трохи тугенькі якийсь час. :-(
Також в той день тягав, смикав, заводив купу народу. Іздив аж до ночі (можливо і трохи нижче ставало часом і дуло тоді гарно вночі).
Я до всього цього патрубок палива з бака з'єднав в утеплювачі з патрубком пєчки салону, тож солярка тепла надходила до насоса. Багато хто тоді стояв з факелами біля баку чи мотору
вже на трасі на вантажівках. Тобто при роботі автономки автоматично в мене підігрівалось і пальне.
Тобто плюсів у цього пристрою багато. З мінусів: розмір і треба добрий акумулятор. Хоча по акумулятору теж є момент.
Тут не потрібен буде акумулятор з великим пусковим струмом, бо відбувається запуск теплого двигуна (зимою вкрай рідко вмикав свічки )
Також додаткове збільшення акумулятора теж не потрібне. Перевірив, запуск двигуна зимою після автономки використовує меньше енергії ніж запуск в міжсезоння з використанням
свічок (без автономки). Завжди їздив на своєму дизелі на 74А/г акумуляторах. А це майже 15 років і 2 заміни акумулятора.

Тож до головного

Клубна ціна 20000 грн тел. 050 448 97 вісім9
колись T3 Doka(Пикап), 1.6D
тепер Ford Fiesta Mk3
Аватар пользователя
Andriy_O

 
Сообщений: 231
Зарегистрирован: 01 мар 2011, 11:29
Откуда: Киев и пригород
Модель и год выпуска машины: T3 Doka, 1.6D, 1989
Тип двигателя и объем: JX 1600

Re: Продам автономку Webasto DBW2010 12V (мокра)

Сообщение rubikon » 12 окт 2019, 09:55

Добрій день!Шановний,я вибачаюсь,а звідки така ціна,якщо нова вебаста,або ебершпрехір коштують 570€,я кожного року продаю 5-7 автономок на грузові машини по 200-250$,і повірте 300$ ніхто платити не хоче...удачі в продажі
rubikon

 
Сообщений: 1
Зарегистрирован: 16 дек 2016, 10:01
Модель и год выпуска машины: t4 2000г.
Тип двигателя и объем: 1.9 ABL

Re: Продам автономку Webasto DBW2010 12V (мокра)

Сообщение jurix » 14 окт 2019, 12:37

rubikon
То авторська автономка з автографами Рональда Рейгана і Леоніда Брежнєва :ts_ss:
Каждый волен сделать свой выбор, но не каждому дано найти свой путь.
097Ч2ЧЗЗ55
Аватар пользователя
jurix
Странник
 
Сообщений: 770
Зарегистрирован: 13 авг 2009, 00:23
Откуда: Киев, Дарница
Модель и год выпуска машины: TRANSFORMER 2007
Тип двигателя и объем: 2.5 - 126 кило

Re: Продам автономку Webasto DBW2010 12V (мокра)

Сообщение Andriy_O » 15 окт 2019, 19:32

rubikon писал(а):Шановний,я вибачаюсь,а звідки така ціна
Я сподіваюсь знайти справжнього шанувальника Т3 та автономки Webasto. Плюс поторгуватись завжди можливо, якщо цікавить пристрій. А якщо комусь треба аби було, то звісно, це не мій варіант.

jurix писал(а):rubikon
То авторська автономка з автографами Рональда Рейгана і Леоніда Брежнєва :ts_ss:
Якби ж. :-( Та й кому вони зараз потрібні, історичні персони. Зараз шоумени ...
колись T3 Doka(Пикап), 1.6D
тепер Ford Fiesta Mk3
Аватар пользователя
Andriy_O

 
Сообщений: 231
Зарегистрирован: 01 мар 2011, 11:29
Откуда: Киев и пригород
Модель и год выпуска машины: T3 Doka, 1.6D, 1989
Тип двигателя и объем: JX 1600


Вернуться в Продам

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1