Re: Альтернативні запчастини для Т3
Добавлено: 12 янв 2015, 09:16
Бусик мерс-спринтер, маршрутка на Італію. Туди-назад 5 тисяч. Два ваділи, один їде другий спить, міняються на ходу не зупиняючись - врємя-дєньгі, раз в два тижні - заміна масла по пробігу, буває що і до двох тижнів не дотягують. Крім спрінтера ніяка інша залізяка не витримує такого життя.
Початок 90-х, машина шестьорка-жегуль. Один молдаван возив з польщі мякі меблі на причепі до себе на родіну. Пробіги там не були екстремальні, але той його причіп був зварений встик з трьох стандартних легкових одноосних (початок 90-х, таке йому проходило). Так він не масло міняв, а двигуни - два-три місяці і другий двигун. У нього було два підмінних двигуна.
Я сам 70-80 тисяч в рік накатував бувало. Але спину стер, то правда.
Початок 90-х, машина шестьорка-жегуль. Один молдаван возив з польщі мякі меблі на причепі до себе на родіну. Пробіги там не були екстремальні, але той його причіп був зварений встик з трьох стандартних легкових одноосних (початок 90-х, таке йому проходило). Так він не масло міняв, а двигуни - два-три місяці і другий двигун. У нього було два підмінних двигуна.
Я сам 70-80 тисяч в рік накатував бувало. Але спину стер, то правда.